Türkiyenin En BÜYÜK Online Opel Alışveriş Sitesi


Like Tree2Likes
Cevapla

Üye
Adınız: Burak Dorukbaşı 24
Üyelik tarihi: 16-07-2012
Bulunduğu yer: Ankara
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: C20XE
Donanım Seçeneği: Gsi
Mesajlar:17
Standart dohc motormu ecotec motormu
Permalink #1
Tarih 17-07-2012, 02:27:35
Get Adobe Flash player
Ben ankarada oturuyorum vectra a kasadan almayı dusunuyorum hangı motor tıpınden almam gerekıyo hangısı daha cok tutuluyo ve hangısı daha az sorun cıkarıyor

Kac para yakıyo 2sıde bi bilgi verebilirmisiz?

kararsızlıkta kaldım su anda


Alıntı ile Cevapla

Daimi üye
Adınız: fatih ATAOL 26
Üyelik tarihi: 06-02-2011
Bulunduğu yer: ankara
Otomobilim: Astra F
Motor Seçeneği: C20XE
Donanım Seçeneği: Gsi
Mesajlar:295
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #2
Tarih 17-07-2012, 10:04:47
Her iki motorunda kendilerine gore avantajları ve dezavantajları soz konusu,kırmızı motor diye anılan 156 lık motor C20XE(sfi)ecotec e bakarak daha guclu bir motor ama parcası ecotec motora gore daha zor bulunuyor ama benım sahsi fikrim ecotec motordan daha az arıza veriyor..X20XEV kodlu Ecotec motor ise parca konusunda cok sanslı bir motor,Ankara'da bulunamayacak bir parcası yok ama bu benım yine sahsi fikrim cok fazla elektrik arızası yasatıyor..Her iki aracıda alırken cok dikkat edillmeli,özellikle lpg takılmıssa cok daha fazla dikkat etmelisiniz,umarım gonlunuzce bir araç bulursunuz.

ecz_yilmaz likes this.
__________________
http://www.facebook.com/pages/astra-...668021?sk=wall

ASTRA F SAHİPLERİNİN FACEBOOK DAKi BULUŞMA ADRESİ...

S A Y F A M I Z A B E K L E R İ Z . . .

Alıntı ile Cevapla

Üye
Adınız: Burak Dorukbaşı 24
Üyelik tarihi: 16-07-2012
Bulunduğu yer: Ankara
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: C20XE
Donanım Seçeneği: Gsi
Mesajlar:17
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #3
Tarih 17-07-2012, 20:47:00
Vectraların cd lerı konusunde ne dıyorsunuz pekı gt olmasada diger modellerı hakkında ?


Alıntı ile Cevapla

Daimi üye
Adınız: erdem ağağolu 29
Üyelik tarihi: 27-05-2012
Bulunduğu yer: denizli
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: Diğer
Donanım Seçeneği: Diğer
Mesajlar:172
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #4
Tarih 18-07-2012, 04:03:09
Get Adobe Flash player
arkadaşım ben dohc motor kullandım az cok da bilgim vardır kendi çapımda.yağ yakma konusundan başlayalım.tüm araclar özellikle opellerin hemen hepsi yağ yakma olayını diğer araclara nazaran biraz fazla abartırlar.temiz bi dohc motorda bu olay cok daha az diğerlerine göre.sürat konusunda ve performansta zaten tartışılmaz bi motor.üstten çift eksantirikli 156 beygirlik bi canavardan bahsediyoruz.93 ve 94 yıllarında üretilen gtlerde mevcuttur sadece.o zman üeritlen bu motor bile hala günümüzde kendi kategorisindeki coğu arabaya arkasından baktırır 3.vites 160 olayını cok rahat görürsün 8000 devirli bi makina.yakıt konusuna gelirsek de eğer sıkboğaz etmezsen yani sabit olarak sıkmadan(100 130 civarı)kullandığında ecotecden cok daha az yakıt tüketimine sahiptir.yani koklar diyebilirim.
arıza konusuna gelince, ecotec motorlar lpgli olanlar genelde(doğru dürüst bazı arkadaşlardan bahsediyorum hepsinden değil genelleme yapmıyorum)(şahin doğan gibi araclardan inip de,bu araclara binenler daha doğru dürüst anlamadan arabayı yorarak kullanıp bilinçsizce yıpratanlar yüzünden yani coğunluk olarak)piyasada bu şekilde kullananlar ortalama olarak 200.000km de ya motoru yapılmıştır ya motor zamanı gelmiştir.ecotec motorlardan bahsediyorum.tabi normal dikkatli ve bakımlı kullananlar da var bi o kadar.onlar doğal olarak cok daha uzun ömürlü kullanılabiliyor.
gelelim ohc 115 beygirlik 8 siboblu a kasa motorlarına c20ne kodlu motorlar yani vectra a kasa gl gls cd gibi modellerde bulunan motorlar bence ve duyduğum kadarıyla cok daha uzun ömürlü oluyorlar parcası da oldukça yaygın(365.000km de bi gls gördüm motor testinde %85 verdiklerini biliyorum)öyle söyliyeyim.cd modelleri de zaten gt ile aynı özelliklere sahip yani elektrikli ısıtmalı dış aynalar hava yaztığı abs klima yol bilgisayarı hid.direksiyon ışıklıı makyaj aynaları 4 cam otomatiği vs vs si donanımlara sahip ve gercekten bence cok müthiş araclar.şahsen benim aracım da 94 model cd(kendi aracım diye övmüyorumeğer yakında olsaydın aracı sana satabilirdimev alma durumumuz var o yüzden satmayı düşünüyorum


Alıntı ile Cevapla

Daimi üye
mucipoz - MSN üzeri Mesaj gönder mucipoz isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Adınız: Mucip ÖZ 44
Üyelik tarihi: 17-06-2010
Bulunduğu yer: Sakarya
Otomobilim: Vectra B
Motor Seçeneği: Diğer
Donanım Seçeneği: Diğer
Mesajlar:595
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #5
Tarih 18-07-2012, 04:30:12
Biri eski teknoloji, diğeri yeni teknolojiye sahip motor. Ecotec daha iyi bence.

__________________
Bir varmış, Bir Yokmuş..

Alıntı ile Cevapla

Editör
Adınız: ALİ DEVECİ 35
Üyelik tarihi: 15-10-2009
Bulunduğu yer: KAYSERİ
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: C20NE
Donanım Seçeneği: CD
Mesajlar:1086
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #6
Tarih 18-07-2012, 17:52:33
Performans tutkunuz var ise c20xe ( Gt ).
Performans olsun yanında nazını dizerim o kadar kusur , hepsinde olur diyorsanız x20xev ( Gt ).
Ataklık , serilik bana yeter tercihim en az sorun olasılığı diyorsanız c20ne ( Cd, Gl ,Gls). Tercihiniz bu motor kodları olsun.Bu arada bahtınız açık olsun.

dnanor33 likes this.

Alıntı ile Cevapla

Üye
Adınız: Burak Dorukbaşı 24
Üyelik tarihi: 16-07-2012
Bulunduğu yer: Ankara
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: C20XE
Donanım Seçeneği: Gsi
Mesajlar:17
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #7
Tarih 19-07-2012, 08:55:20
ben su anda bi tane arac buldum ama kararsız kaldım 95 model gt ecotec motor lu 147bin kmde araba hor kullanılmamıs sol on camurluk degısmıs ama komple dıs sacları boyalı dırekler saseler olsun saglam fiyatıda 13bin lira pazarlık payı var daha ama teste sokmadım daha arabayı motorun verımlılıgını bılmıyorum araba beyaz araba


Alıntı ile Cevapla

Daimi üye
Adınız: ibrahim Bahadır
Üyelik tarihi: 29-01-2010
Bulunduğu yer: Giresun
Otomobilim: Diğer
Motor Seçeneği: Diğer
Donanım Seçeneği: Diğer
Mesajlar:1831
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #8
Tarih 19-07-2012, 13:12:58
Get Adobe Flash player
10 ay oldu 94 model cd mi alalı.çok memnunum performansı hızı gece gibi sessiz çalışan motoru ve herşeyden önce o karizmatik duruşu tek kelimeyle mükemmel.l LOVE C20NElpg'siz olanını bulmaya çalışın ekseriya daha temiz oluyorlar.


Alıntı ile Cevapla

Daimi üye
Adınız: erdem ağağolu 29
Üyelik tarihi: 27-05-2012
Bulunduğu yer: denizli
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: Diğer
Donanım Seçeneği: Diğer
Mesajlar:172
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #9
Tarih 19-07-2012, 22:41:50
147bin km de o model arabayı bulşmak cok zor.artı o km de ise aracın boyalı olmaması gerekir.tabi bunlar benim görüşüm.halen 2000 küsür model araclar dahi 100bini çoktan deviriyorlar.ayrıca eğer gt alacaksan madem farklı olması gerekir beyazları cok nadir piyasada.
artı beyaz renkli araclarda güneş yanığı diye tabir edilen halk arasında boya yanığı metalik renkli araclarda zamanla oluşuyo güneşte kalmaktan aracın boyasının verniği yanıyor ve harita gibi oluyor.fakat beyaz araçlarda ise metalik boya olmadığı için güneş yanığı olayı kesinlikle olmaz ve durduk yerde de kolay kolay boyatılmaz.
dolayısıyla komple boyalı olması beyaz renkli olduğundan dolayı beni şüphelendirdi ve km 145 bin çok şaşırtıcı.(benim kendi görüşümdür)


Alıntı ile Cevapla

Daimi üye
Adınız: erdem ağağolu 29
Üyelik tarihi: 27-05-2012
Bulunduğu yer: denizli
Otomobilim: Vectra A
Motor Seçeneği: Diğer
Donanım Seçeneği: Diğer
Mesajlar:172
Standart Cevap: dohc motormu ecotec motormu
Permalink #10
Tarih 19-07-2012, 22:43:13
bu arada cd model aracımı sattım.ibrahim beyin dediği gibi çok tatlı ve orjinal aracımdı....


Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
DOHC, SOHC ,nedir. Hayrettin Budak Teknik Bilgiler 4 18-08-2012 01:14:40
94 opel gt dohc motor xxkarakanxx Teknik Sorunlarınız 0 13-05-2012 01:20:26
94 GT 156 dohc rolanti sorunu yardım!!! bozo_003 Vectra A 2 05-10-2011 17:23:29
Turbomu? Atmosferik Motormu? mehmet_d Anket | Oylama 8 02-04-2010 15:13:02
93 model vectra a gt dohc suya yağ karıştırıyor staropelniğde Vectra A 3 18-10-2009 14:03:06

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Powered by vBulletin® Version 3.8.7.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL3
Gizlilik Sözleşmesi - İletişim - Copyright - Arşiv - Yukarı git