Türkiyenin En BÜYÜK Online Opel Alışveriş Sitesi


Cevapla

Katılımcı üye
Adınız: Emin AKIN
Üyelik tarihi: 30-10-2009
Bulunduğu yer: istanbul
Otomobilim: Astra G
Motor Seçeneği: Z16XE
Donanım Seçeneği: Elegance
Mesajlar:75
Standart astra g rölanti sorunu
Permalink #1
Tarih 01-11-2009, 18:26:43
Get Adobe Flash player
2001 astra g elegance özel serviste dün yağ/yağ filtresi değiştik
hava filtresi temizlendi
ancak marşa basınca biraz geç alıyor çalışınca devir saati nerdeyse sıfıra dayanıp stop edecekkcen birden 2000 devire çıkıyor sonra 1500 devirde sabit kalıyor
arıza ışığı falan herhangi bir şey yanmıyor
bu sorunmudur? sorunsa ciddimidir? çözümü nedr?
belki sizlerinde başına gelmiştir
yardımcı olmasınızı rica ederim.


Alıntı ile Cevapla

Dizel Moderator
Astra - MSN üzeri Mesaj gönder
Adınız: Deniz Baydur 42
Üyelik tarihi: 23-10-2008
Bulunduğu yer: Ankrara
Otomobilim: Astra J
Motor Seçeneği: Z13DTE
Donanım Seçeneği: Cosmo
Mesajlar:4818
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #2
Tarih 01-11-2009, 18:28:35
bakimdan once boyle bir sorun var miydi aracinizda ?


Alıntı ile Cevapla

Katılımcı üye
Adınız: Emin AKIN
Üyelik tarihi: 30-10-2009
Bulunduğu yer: istanbul
Otomobilim: Astra G
Motor Seçeneği: Z16XE
Donanım Seçeneği: Elegance
Mesajlar:75
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #3
Tarih 01-11-2009, 18:45:37
yoktu diyebilirim


Alıntı ile Cevapla

Dizel Moderator
Astra - MSN üzeri Mesaj gönder
Adınız: Deniz Baydur 42
Üyelik tarihi: 23-10-2008
Bulunduğu yer: Ankrara
Otomobilim: Astra J
Motor Seçeneği: Z13DTE
Donanım Seçeneği: Cosmo
Mesajlar:4818
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #4
Tarih 01-11-2009, 18:51:12
Get Adobe Flash player
oncelikle bakim yaptirdiginiz yerde bu sorunuzu gundeme getrdiniz mi?

arac calistiktan bir sure sonra rolantiniz duzene giriyor mu?
motorda surekli sarsintili ve tiremeli calisma olıuyor mu?
baim sirasinda benzin filitresi ve bujiler degistirildi mi? atesleme bobininiz sokuldu mu?


Alıntı ile Cevapla

Katılımcı üye
Adınız: Emin AKIN
Üyelik tarihi: 30-10-2009
Bulunduğu yer: istanbul
Otomobilim: Astra G
Motor Seçeneği: Z16XE
Donanım Seçeneği: Elegance
Mesajlar:75
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #5
Tarih 01-11-2009, 18:55:30
sadece yag yag filtrei değişti
bujilerden biri söküldü temiz diye diğerleri hiç ellenmedi
benzin filtresi ellenmedi
rölanti bakım önce 1in az altı yada yada üstü idi şimdi 1000-1500 arası


Alıntı ile Cevapla

Dizel Moderator
Astra - MSN üzeri Mesaj gönder
Adınız: Deniz Baydur 42
Üyelik tarihi: 23-10-2008
Bulunduğu yer: Ankrara
Otomobilim: Astra J
Motor Seçeneği: Z13DTE
Donanım Seçeneği: Cosmo
Mesajlar:4818
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #6
Tarih 01-11-2009, 19:01:28
sorununuza servis ortaminda baktirmanizda yarar var.

havalar sogudugu icin motorun ilk calismada biraz yuksek devirde calisip daha sonra normal rolanti degerine dusmesi normaldi. Ancak normal rolantiye dustukten sonra halen dalgalanmalar devam ediyo ise;

atesleme sisteminde yada yakit sistemindeki bir sorun olabilecegi gibi; sensorlerden birisi ecu ya yanlis bilgi gonderiyor yada rolanti duzenleyici motorunuzda sorun olabilir.

bu tip sorunlarda araci gormeden yorumda bulunmak cok zordur. en guzeli servis ortamnda aracin kontrol edimesi olur. Uygun bir zamaninizda autoclub a ugrarsaniz hayretin bey aracinizin kontrollerini yapar ve sorununuzun giderilmesinde size yardimci oılur


Alıntı ile Cevapla

Üye
Adınız: DENİZ TOKGÖZ 25
Üyelik tarihi: 30-10-2009
Bulunduğu yer: ANKARA
Otomobilim: Astra F
Motor Seçeneği: X16XEL
Mesajlar:487
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #7
Tarih 01-11-2009, 19:12:32
şey önere bilirim gaz kelebek boğaznı bi temizle dene bakalım sorun devam ediyor mu kullandıgın yakıtdan dolayı kurumlaşma olabilir


Konu Astra tarafından (01-11-2009 Saat 19:30:59 ) değiştirilmiştir..

Alıntı ile Cevapla

Katılımcı üye
Adınız: Emin AKIN
Üyelik tarihi: 30-10-2009
Bulunduğu yer: istanbul
Otomobilim: Astra G
Motor Seçeneği: Z16XE
Donanım Seçeneği: Elegance
Mesajlar:75
Standart Cevap: astra g rölanti sorunu
Permalink #8
Tarih 06-11-2009, 22:11:48
Get Adobe Flash player
forum sayesinde sorunu çözdüm
şu hava filtresinden çıkıp motora giden küçük hortum yüzündenmiş araya araya buldum taktım
devir normal 800 devir rolanti
ancak şimdide klimayı açınca bi sorun oluyo hortumu takınca
klima motoru yada başka bişey sanıım çalışmak istiyo çalışamıyo devir iyice düşüyo stop etmiyo yine aynı ses tırt tırt gibi
yardım rice ediyorum


Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
rölanti sorunu.... emren306 Vectra B 4 23-10-2009 02:50:13
Rölanti sorunu acil sioux Astra G 10 21-10-2009 23:45:55
Rölanti sorunu Canbaz Vectra A 3 09-06-2009 22:12:21
rölanti sorunu abbas Astra G 2 18-03-2009 14:03:14
rölanti sorunu madmax3131 Astra F 5 20-01-2009 21:59:15

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Powered by vBulletin® Version 3.8.7.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL3
Gizlilik Sözleşmesi - İletişim - Copyright - Arşiv - Yukarı git